31 Ocak 2013 Perşembe

Sadri Şener Akyazı Uyarısı

Trabzonspor’un gündemine yaklaşık 5 yıl önce giren Akyazı Spor Kompleksi’nin inşası için ihale süreci 14 Şubat’ta başlayacak. Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar’ın Trabzon’un batısındaki Akyazı mevkisindeki dolgu alanında yapılacak stadyum için ihale sürecinin 14 Şubat’ta başlayacağını, yaklaşık 2 ayda tamamlanacağını açıklaması, hem heyecan yarattı, hem de gözlerin ihale sürecine çevrilmesine sebep oldu.

Sadri Şener kou ile ilgili şu açıklamalarda bulundu;

"Akyazı'dan umudumu kesmedim. Ben yüksek mühendisim. Umudum şu ki ihale sonucunda burayı hakkını verecek ir firmanın alması benim için çok önemli. Öyel ihaleler yapılıyor ki Mersin stadının yapan firma atıyor. Bursa stadını yapan da batıyor. Batabilir insanlar. Fakat bu müteahitleri seçerken bu işleri hakkıyla yapmış iyi olan firmalardan seçmesini arzu ediyorum. İnşallah öyle olur."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...