13 Ekim 2012 Cumartesi

haber61

Merhabalar bir pazar günü ile sizlerle beraberiz.

Sitemiz ilk indeksini 3 gün içinde yeni geç bir tarih ama olsun. Bizim için yeterli bir gün. 1 hafta içinde de alexa indeksini yedi. Ve sıralama 2 sayfadan giriş yaptı. Hedefimiz ilk sayfaya düşmektir. Haber61 kelimesinde ilk sayfada yani bakalım sitemiz haber 61  kelimesinde kaçıncı sayfaya gelecek merak ettim o. Diğer sitelerimiz ise onlarda sıralamaya girdi. Düzenli bir çalışma ile ve devamı gelecek bir çalışma ile yerimizi sabitlemek. Yani olası seo çalışmalarına karşı dimdik ayakta durmaktır. Belli olmaz olası bir seo çalışmasında ayakta durabilmek. Ve sıralamayı kaybetmemektir. Ne kadar bir hit gelecek bilmiyorum ama gelecek hitin iyi olduğundan eminim. İyi bir hit ile ve bir kaç alt bağlantıyı azaltarak hitimizi artırmak düşüncesindeyim. Tabi google olarak siz bu konuda bize yardımcı olmanız lazımdır. Özellikle şu kelimelerde
haber61 resimler trabzon 61

 alakası olmayan bir resim resim olsun yeter.

haber61

Kelimesinde ilerlemekte bize yardımcı olmanız lazımdır. Bir kaç alt bağlantı azaltarak hitimizi artırmak belkide ilerde ilk sıraya oturmak tabi o bizim için biraz zor. Çok zor yani. Hayal gibi bir şey ama imkansız değil. 
Ne dedi Ali Ağaoğlu bu onun yeni lafı '' Tarih Hayal Edenleri Değil Gerçekleştirenleri Yazar'' bu lafı dedi  ben çok beğendim şahsen güzel bir laf dedi. Tarih cidden hayal edenleri değil yapanları gerçekleştirirsen seni yazar. İşte bizde bu laftan yola çıkarak tarih yazmak istiyoruz. Tabi bir devir batarken bir devir her zaman çıkar.
Trabzon haber61 sel resimleri

Nasıl güneş batarken ay çıkıyorsa. Yada ay batarken güneş çıkıyorsa bu da öyle biri batarken birileri mutlaka  çıkar yada güneş olursun öyle bi çıkarsın ki ay gözükmez. Işığınla sıcaklığınla her yeri ısıtırsın bir daha ay bile gözükmez. İnşallah bakalım ne olacak haber61 kelimesinde ilk sıraya gelebilir miyiz bilmiyorum ama zor göreceğiz.

Bu yazı 250 kelimeyi geçti bir de resim ekledim mi bu yazıya  süper olur. Örümcekler beni çok iyi görecek haydi hayırlısı. Örümcekler sevin beni başka bir zamanda görüşmek dileğiyle ne zaman olur bilmiyorum. Ama buradan bir şeyler öğrendiğim bir arkadaşa selam söylemek istiyorum. O bu yazıyı görmez ama olsun. Ertan Dönmez arkadaşıma selamlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...